Uwaga – Szanowni Rodzice!
1. Cena 1 obiadu dwudaniowego dla ucznia wynosi 5,50 zł
2. Przed rozpoczęciem płatności za obiady należy wypełnić ,, Deklarację – Załącznik nr 1 do Regulaminu szkoły „ (do pobrania ze strony szkoły).
3. Deklaracja zawierana jest na okres całego roku szkolnego lub na 1 semestr.
4. W przypadku rezygnacji z obiadów należy złożyć :
Oświadczenie o rezygnacji z obiadów Załącznik nr 3
do Regulaminu szkoły ” (do pobrania ze strony szkoły) .
Brak złożenia w/w oświadczenia powoduje naliczanie płatności za obiad .
5. Płatność za obiady należy dokonywać do 08.09.2023r u intendenta szkoły
gotówką (wyliczona kwota) w godzinach od 11:00 do 12:30 / stołówka szkolna /
oraz w godzinach przyprowadzania od godz 6:30 i odbioru od godz 14:00 -16:00
dziecka ze świetlicy w dniach 05.09.-07.09 2023r przy głównym wejściu do szkoły .
/Dotyczy miesiąca: Wrzesień 2023r/.
Po dokonaniu wpłaty wydany zostaje karnet obiadowy .
6. W wyjątkowych sytuacjach na prośbę rodziców/opiekunów, po uzyskaniu zgody dyrektora szkoły wpłaty mogą być przyjmowane w późniejszym terminie .
7. Rodzice /opiekuni korzystający z dofinansowania za obiady przez MOPS i GOPS proszeni są o jak najszybsze doniesienie ,,Decyzji ” i wcześniejsze zgłoszenie dziecka .
8. Odwołanie obiadu można zgłaszać najpóźniej do godziny 8:00 w dniu roboczym poprzedzającym nieobecność ucznia w szkole za pomocą:
e-mail : intendent@sp16przemysl.pl (imię , nazwisko , klasa , dzień nieobecności)
sms: 798 201 762 (imię, nazwisko, klasa, dzień nieobecności)
lub osobiście (na tej podstawie dokonuje się odpisu).
9. Od września nie ma możliwości zgłaszania nieobecności dziecka za pomocą dziennika elektronicznego: Librus .
10. Powstała nadpłata będzie zaliczana na poczet opłaty na następny miesiąc.
Nie ma zwrotu gotówki .
11. Za nieobecność niezgłoszoną lub zgłoszoną po wyznaczonym terminie nie dokonuje się zwrotu (odpisu za obiad).
Koszt obiadów w miesiącu Wrześniu 2023 r wynosi : 100,00 zł
Obiady będą wydawane od 11.09.2023r /poniedziałek/ do 29.09.2023r /piątek/
(15 obiadów + opłata jednorazowa za karnety obiadowe)
ZAŁĄCZNIK NR 1 Deklaracja uczeń
ZAŁĄCZNIK NR 3 OŚWIADCZENIE UCZEŃ – oświadczenie o rezygnacji z obiadów